Nahin Tawaif Ko Koi Maaf Nahi Karta – Lahasil – Umera Ahmad


“طوائف کا ہر رشتہ پیسے سے شروع ہو کر پیسے پر ختم ہوجاتا ہے “۔۔۔۔ وہ اور بلند آواز میں سورہ یٗس کی تلاوت کرنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ “تو ان کی باتیں تمہیں غمناک نہ کر دیں یہ جو کچھ چھپاتے اور جو کچھ ظاہر کرتے ہیں ہمیں سب معلوم ہے۔۔۔۔۔۔۔۔”

اسکی آنسوؤں میں بھیگی آواز کمرے میں گونج رہی تھی۔ “نہیں طوائف کو کوئ معاف نہیں کرتا میں نے اتنے گناہ نہیں کیۓ کہ مجھے ایک کال گرل کے ساتھ زندگی گزارنی پڑے یا میری اولاد کال گرل کے ہاتھوں پرورش پاۓ۔”
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ” کیا انسان نے دیکھا نہیں کہ ہم نے اسے نطفے سے پیدا کیا پھر وہ تڑاک پڑاک جھگڑنے لگا ” خدیجہ کی تکلیف بڑھتی جا رہی تھی۔

“طوایف اللہ کا نام لے تو یہ بھی ڈھونگ لگتا ہے کیا طوائف کو کبھی اللہ مل سکتا ہے؟”۔۔۔۔۔۔۔۔۔”پھر وہ تڑاک پڑاک جھگڑنے لگا اور ہمارے بارے میں مثالیں پیش کرنے لگا کیا وہ اپنی پیدائش کو بھل گیا؟۔۔۔۔۔۔۔۔”

چند لمحوں کیلئے وہ خاموش ہو گئ اس نے بھیگے ہوۓ چہرے کو آستین سے صاف کیا۔ ” میں اپنی اولاد کو تنہارے پاس کبھی نہیں چھوڑوں گا کبھی میرے پیچھے مت آنا جس دن تم نے اسے کورٹ سے لینے کی کوشش کی میں اسے قتل کر دوں گا۔” اس کی آستین آنسوؤں سے بھیگ گئ سامنے دیوار پر اس کے بیٹے کی تصویر لگی تھی اسنے چند لمحوں کیلیۓ اسے دیکھا اسے یاد آیا وہ رو رہا تھا اسکا دل بھر آیا۔ مجھے مظہر نہیں مل سکتا مگر میرا بیٹا تو مل سکتا ہے آج نہیں تو کل کبھی بس وہ مل جاۓ اس کے دل میں چند لمحوں کیلیۓ خواہش پیدا ہوئ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سورۃ یٗس کی آخری آیات باقی تھیں اس نے تصویر سے نظریں ہٹا کر سر جھکا لیا۔

” ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اس کی شان یہ ہے کہ جب وہ کسی چیز کا ارادہ کرتا ہے تو فرما دیتا ہے کہ ” ہو جا” اور وہ ہو جاتا ہے وہ ذاتِ پاک ہے کہ جس کے ہاتھ میں ہر چیز کی بادشاہت ہے اور اس کی طرف تم کو لوٹ کر جانا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔”

” از عمیرہ احمد لا حاصل “

Advertisements

About NimdA

nothing

Posted on September 19, 2014, in Umera Ahmad, اقتباس کولیکشن. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: